life

Imorgon ska vi välja om vi vill gå natur-natur eller natur-sam samt vilka individuella val vi vill ha. För mig har det inte varit svårt att välja mellan natur-natur och natur-sam. Jag ska gå natur-natur men det induviduella valet tycker jag är svårare. Hahah vet inte varför men tycker det är så jobbigt med alla merit-poäng osv. Allt detta har fått mig att börja tänka på framtiden och livet efter gymnasiet. Vet att det är ett tag kvar men kan inte låta bli att få lite smått panik ocj ångest över det då jag inte har aning om vad jag vill bli. Eller nu har jag fått en aning då jag har suttit och kollat runt på lite universitet osv.. Orkar inte bli vuxen!
'
Ska kolla på Taken nu som går på 4:an och försöka tänka på annat.
'
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0