Helgen

I Fredags var vi på UF mässa och sen på kvällen var jag hemma och chillade. Kollade på Pojken i randig pyamas och åt godis.
'
I lördags så var jag på Night of wishes med Bahar men det sög så vi drog därifrån runt halv 11. :P
'
Idag har jag varit hurtig efter att ha vilat i två dagar. Vaknade runt nio och gick på promenad 9km . Sen runt två drog jag på en springtur 8,5km. Har även grillat för första gången i år och det var SÅ GÖTT! Sen så gick jag en liten prommis med mamma förbi Adis match och kika lite på den och sen vidare hem. Nu sitter jag här, slaktade som en åsna. Ska nog gå och lägga mig snart.
Btw Saik vann SMfinal idag! WIHOO GULDET ÄR VÅRT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0