gårdagen + tisdagmorgon

Igår startade jag dagen med en pw och sen drog jag till skolan. Slutade tidigare pga svenskan var inställd. Drog hem och åt mat, direkt efter det så gick jag till enen och hoppa på bussen mot gävle med brudarna. Vi gick runt lite på stan och jag köpte en jättefin väska som jag ska visa senare! Halv sex skulle vi till Sf för att kolla på The Hunger Games med klassen som skolan betala! Asnice! Filmen var JÄTTEbra! Måste läsa böckerna bara för det! haha.
'
Idag vaknade jag 7, käkade frukost och taggade igång. Idag stog Tabata-intervaller på schemat. Fan vad jobbigt det är. 12 helvetes minuter! men fan vad skönt det är efteråt!!! Det bästa med intervaller är det psykiska. Man tror att man aldrig orkar en till men man orkar SÅ mycket mer. Man besegrar sitt eget psyke på något sätt.
När jag kom hem så körde jag styrka och nu kan jag lova att jag är död. Haha ska sitta och återhämta mig lite nu innan skolan börjar. Måste fixa lite lunch också innan jag drar till skolan :)
Fina flickor innan bion igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0