Onsdag

Hejsan! Idag har det varit dålig uppdatering men jag verkligen inte haft tid att blogga. Idag vaknade jag kl 7 skyndade mig till skolan och jobbade med brudarna på vårat grupparbete. Kl 10 började lektionerna och de höll på ända fram till fyra. När jag kom hem slängde jag i mig mat och sedan var det bara att sätta sig och plugga. Pluggade ända fram till halv 7. Halv 8 drog jag syrran och Ines till gymmet. Blev förbränning i en timme och shit vad jag svettades! Nu har jag gjort lite fysik-uppgifter och läst sidorna som vi fick i läxa. Ska kolla face lite och därefter sova. Imorgon är det en chill dag i skolan. Vi har bara språk och slutar halv 2. Hihih :D ' God natt bloggen! :) '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0