Lördagmorgon

Igår var skolan helt okej. Lektionerna passerade förbi rätt så snabbt. Idrotten var jättekul. Vi körde smålags-spel  fotboll/doppboll/sittande volleyboll/ basket mitt lag köttade som fan och vi vann hihi. :D  Sen efter idrotten tänkte jag gå och gymma men fick så ont i svanskotan så det blev inget av det utan följde med Helin en snabbis till stan för att köpa present till Bazzie. :D Efter det så kom pappa och hämtade mig. Väl hemma så kollade jag på Vampire diaries,Pretty little liars och läsa Vampire diaries boken som äntligen har kommit! :D Åh det är så mycket som inte stämmer med serierna så det suger men det är bra ändå :) Vaknade för ett tag sen, så har suttit och kollatt på det nya One tree hill avsnittet som kommit ut! Ska snart gå ner och fixa frukost och sedan bär det av till gymmet! Efter gymmet måste jag plugga och sedan kl tre ska vi ha släktmiddag. Ikväll ska jag på födelsedagsfest hos Bazzie så det blir full rulle hela dagen!
Vi hörs kanske under dagen!
'
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0