läsa är mysigt

Suttit och läst min underbara bok och har endast 50 sidor kvar av den. Så sorgligt. :/ Har samtidigt kollat lite på handboll. Go Sverige! ' Imorgon väntar en lång och seg dag. Fast vi börjar tio och slutar fyra så känns onsdagar betydligt längre än fredagar! Fredagarna slutar vi liksom kvart i fem. Men det måste väl bero på att vi har matte,kemi, fysik och tyska på onsdagar, sega lektioner liksom. :P ' Åh måste bara säga att det är så roligt att simma! Det finns är karl där som alltid simmar på tisdags morgnarna som jag också brukar göra. Han är så gullig! Alltid när han har simmat klart väntar han tills jag simmat klart en vända och säger att jag ska ta hans bana så jag slipper trängas med massa andra sega människor som inte vet vad "Simma medsols! betyder. :) hihi. Plus att han alltid säger att jag är så duktig som simmar så lång enligt honom. Hihih blir så peppad av honom. Gud vad sådana små saker kan förgylla ens dag. Lära bara berätta det. :P ' Nu ska jag kika runt lite på fejjan och sedan blir det läggdags!

vad leker jag? aja herrååååååååå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0