Jag saknar dig mindre och mindre

Nytt år nya tag! Jag välkomnar 2012 med att börja dokumentera mitt liv med denna blogg. Jag vill så gärna blogga och skriva ner mina dagar så jag sedan kan kolla tillbaka på det när jag blir äldre. Tycker det är så roligt men jag suger ju på det. Men något jag har lärt mig är att aldrig ge upp! Så jag ger det ett nytt försök :D
'
Jullovet börjar att gå mot sitt slut och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Kemiprovet väntar nu efter lovet och jag har inte förberett mig så mycket som jag borde. Men på ett sett kommer det bli skönt att göra någonting på vardagarna. Nu sitter jag för det mesta hemma bara och degar. Eller jag har tränat princip varje dag ibland till och med två gånger per dag så nått vettigt har jag gjort men skönt blir det.
Det jag ångrar mest med detta lov är att jag började att kolla på The Vampire Diaries. Nu är jag ju helt besatt av det! Beroendet är värre än The Twilight saga! Och tro mig, då är det illa! Har reserverat böckerna nu så nu ska jag börja läsa den serien! Kommer att bli så spännande! IM SOO team Stefan<3 hihih
Oj vad jag pladdrar. Idag har jag inte gjort ett skit! Var ute på prommis med Ines imorse och sedan har jag bara degat. Kom nyss hem från gymmet med syrran. Blev ett sent pass idag men det var ganska skönt eftersom det inte var så mycket folk där då. Blev intervaller på bandet vilket gick förvånansvärt bra och styrka - mage,rygg, ben. Känns skönt nu efteråt!
Nej nu ska jag kika på någon film och sedan krypa i sängs! Ha det bra!
Bjuder på en bild på mig och mina darlingar på nyår<3
' PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0