gottigott

Idag blev det 30min jogg/raskpromenad backintervaller på bandet kunde inte springa så mycket eftersom min mage fungerade/fungerar inte som den ska och har inte gjort det på hela veckan. Den känns som en stor vattenballong. Därför satt jag mig på cykeln och trampade i 30 min istället. Innan det fick jag vänta på min tur eftersom det var mycket folk så då körde jag några benövningar samt armar. Efter gymmet så tog jag en dusch. Kl tre skulle vi var hos min faster så jag pluggade fram tills dess. När vi kom dit så bjöds det på grillat och det var SÅ gott! :) Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska ticka. Kl åtta ska jag möta brudarna vid Enen för att sedan traska mot lokalen. :)
'
Funderar på om jag ska plugga lite kemi eller om jag tar en riktig pluggdag imorgon. Känner att koncentrationen inte är på topp idag. We will see. :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0