basket

Idag när jag kollade på herrarnas basketmatch fick jag sån ångest. Ångest att vårat lag inte finns längre, ångest att jag aldrig mer kommer att få känna den där adrenalinkicken som bara basket kan ge mig. Höra det där ljudet när bollen går rakt genom nätet, alla gånger vi satt kvar i omklädningsrummet och snackade i timmar, när vi vann UM. Finns ingen bättre känsla än att spela basket med världens bästa lag. Vi hade så rolig tillsammans! De gångerna vi var i Göteborg och spelade cup, dom minnena kommer jag föralltid att bära med mig! Saknar er tjejer, sakar oss! <3
glada tjejer efter vinst i Göteborg! Taggade på att bada jacuzzie på hotellets takvåning!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0