sunday is over - monday next

Söndagen är över och måndagen väntar som sagt. Denna söndag har jag försökt att plugga. Har blivit lite plugg men inge mycket alls. Sam skulle jag har pluggat med på men politik är inte riktigt min grej alltså. Jag vet inte riktigt vad det är, tycker det är rätt så intressant men att plugga in det, njääää tycker det är roligare med matteplugg. Att bara sitta och räkna uppgift efter uppgift och lyssna på musik. Det är roligt plugg. Att sitta och plåga sig själv med samma text om och om igen det är bara dryg och långtråkigt. Men det måstes också göras. Ska läsa igenom kapitlet igen en gång, bättre det än ingenting och sen ska jag mysa lite till. Vi hörs imorgon bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0