monday - new opportunities

God dag!
Igår gick jag och la mig kl 22.00 men låg och red mig i en timme kanske. Sen vaknade jag och trodde att klockan var 6 men det visade sig att den bara var 00.00. Fick panik och låg och vred mig i tre timmar! TRE HELA TIMMAR! Vet inte vad det var för fel, för jag var verkligen jättetrött och gäspade hela tiden men lyckades inte somna. Var det fullmåne tro?
' Vaknade sen tjugo i 6 och drog mig ut på 1h promenad. När jag kom hem så åt jag frukost och chillade lite framför tv;n. Sen kom pappa hem för att vi har några arbetare här hemma som ska lägga kakelplattor i hallen så han skulle prata med dom och då passade jag på att åka till skolan med honom. När jag kom till skolan så får jag veta att våra lärare har blivit sjuka och eftersom vi ska ha temavecka så hade vi bara svenska och efter den så slutade vi. Så traskade hemåt och sitter nu framför tvn och kolla på Våra bästa år och dricker te och äter en banan! Ska plugga lite matte senare. Hoppas vår lärare blir bättre till imorgon så jag får göra matteprovet! Annars måste jag göra det efter lovet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0