Måndag - ny vecka

God dag! Vaknade kl 6 och åkte med pappsen till gymmet. Sprang 10.5km och sen var jag väldigt svettig och död. Drog till skolan. Då jag var en timme för tidig satt jag mig och jobbade matte. Dagen flöt på bra och fick tillbaka min sam-uppsats som gick jättebra! :D happyface! Nu är jag hemma och har gjort fysik uppgifterna och ätit. Har laddat på med ny energi för idag ska jag och Julia ta det stora steget, vi ska nämligen iväg på vår första boxningsträning. Vi har snackat om det i ett år och nu äntligen ska det bli av. Taggad men samtidigt lite nervös. Är ganska slut i kroppen efter morgonpasset men får göra så gått jag kan! Ska ta en kopp kaffe för att på en koffein-kick och värma mig lite, fryser ju ihjäl innan jag beger mig mot hallen för att boxas. hihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0