bad

dålig uppdatering de senaste dagarna! Igår så fick jag samprovet gjort, äntligen! Känns helt okej men man vet aldrig...
'
Efter skolan så var jag bara hemma och kollade på Vampire diaries och chillade. Runt 6 tiden drog vi till min faster Där åt vi mat och hade det trevligt. Kom hem runt 9 och kollade på Footloose och sen somnade jag. Imorse vaknade jag runt halv 9, åt frukost och sen blev det matteplugg. Har kämpat med övningsprovet hela morgonen och nu, äntligen är jag klar. Ska bara vänta på att Tomas ska skicka facit. Vi får se om det bli nå mer matte plugg idag. Ikväll ska jag iaf ut och äta med brudsen och sen ska vi hem till helin och kolla på film. :D hörs l8er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0