who do you think you are?

Hejsan. Kom nyss hem från Göransson arena. Det var helt OK. Vi fick information om olika universitet/högskolor i hela landet. Jag var mest intresserad om Lunds universitet så jag pratade lite med tjejen som stog där. Sen så gick jag runt lite och kolla på de andra. Sen när jag kom till Luleå så kända jag bara NEJ TACK! Aldrig att jag flyttar högre upp hahah räcker med att vakna i Sandviken och kolla på termometern och se att det är - 26 grader. :P
Men som sakt man vet ju aldrgi hur det blir.
'
Det är svårt det här med att välja gymnasium, högskolor/universitet mm. Nu är jag ju klar med mitt gymnasieval. Det var på ett sätt svårt men ändå inte. Jag har alltid vetat vad jag ska välja men ändå blir man så osäker på något sätt. För tänk om man ångara sig...
'
Men som tur så har ju jag valt en bred linje så jag har ju många valmöjligheter vilket är bra.
'
Jag ser faktiskt fram emot gymnasiet. Det ska bli kul med en ny klass men jag kommer ju självklart att sakna min gamla!
'
Just nu sitter jag med en kopp grönttée i handen och kollar på MTV. Om någon timme så börjar O.C. Wiho! Älskar det programmet!
'
Ikväll är det basketträning. Sitter och funderar på om jag ska träna. Jag är ju förkyld men vi har match på söndag. Jo, jag måste träna. Jag har även fotbollsträning imorgon. Måste gå på den också känner jag! Äsch får äta mycket c-vitaminer och dricka mycket tée. Nu när jag tänker efter så har vi ju varmakoppen soppor här hemma! Perfekt!
'
Oj känner att det blev ett långt inläggt nu...Haha vad jag babblar på!
Heidå
'
Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0