Nu är bloggpausen över

Hejsan allihopa!
Im back! Hahah hatar det här första inlägget efter att man inte har bloggat på länge. Vet inte vad jag ska skriva. Ska jag bara babla på som vanligt eller berätta vad jag har gjort eller vad? Hahah jag babblar väl på som vanligt, som att jag aldrig slutat blogga. :)
'
Idag har jag varit i skolan. Vi hade svenska nationella och det gick sådär... Jag och Claris fick tråkigaste texten att snacka om. Det fanns ingen tanke bakom texten och inget budskap som den ville förmedla utan den var bara tråkig och seg...
'
Sen så har vi haft massa andra lektioner men de var väl som vanligt.
När jag kom hem pluggade jag lite på engelska-orden som vi har till imorgon.
Bortsett från att jag har blivit förkyld ochsnorar sönder och halsen gör ont så har min dag varit helt okej . Imorgon har jag sovmorgorn och vi slutar tidigare vilket är så underbart skönt!!!
'
Men nu ska jag ta en kopp grönttée och mysa ner mig i soffan framför One tree hill!
Ha det bra folket!
'
Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0