nanannana

Nyss drog mina homies. Vi kolla på 8mile och snackade. Mys! Julia fick även sina efterlängtade kamera idag! Så knäppte massa kort. Kanske ploppar upp någon här :) Ska sova snart för att jag ska upp tidigt då bussen går åtta men först ska jag föra över nya låtar på mobilen så att jag har något att göra på bussen. Men jag tror inte jag kommer att lyssna så mkt. Har så mkt att snacka om med brudarna. Speciellt Maria!!!!! Äntligen är hon hemma! Som jag har saknat henne!! ♥
Nej nu måste jag fixa det sista hihihi Hejdå!

Kommentarer
Postat av: maria'n

åh som jag har saknat dig, och er och allting här hemma! men imorgon syns vi! pussochkram! <3

2010-12-28 @ 23:07:35
URL: http://marilill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0