julia våldgästar almas blogg

hihih. va busig jag är som kan lösenordet till almas blogg. men hon kan inte blogga idag och jag vill ju inte att hon ska förlora sina läsare som hon kämpat så hårt för =)
'
just nu sitter hon nog i bussen påväg till stockholm med några tjejer i hennes klass. dom ska dit och göra av med en massa pengar dom! men dom kommer hem ikväll igen .
'
jag tycker alma har vart dålig att berätta vem hon är för er nya läsare så då kan jag göra det! hihi. hon heter alltså Alma Klipic och är bosnisk men född in Sweden. hon går i 9:an på Söderskolan i Sandviken. hon har TOPPEN BETYG i alla ämnen. hon ska välja gymnasium nu men vet inte om hon ska välja mellan Göranssonsk eller NV- natur (HEJJA NV!!!!) och på fritiden så är hon med mig eller pluggar eller spelar Basket två gånger i veckan med världens härligaste lag!
'
hm... jaa.. hon har en kanin som heter elvis men mest kallad bebis tror jag, haha. ooooch... hm.. vad ska man säga? förutom att hon är världens bästa bästis? tror inte det var så mycket mer viktigare, resten får ni vell fråga henne. hihi PUSS PÅ BAKEN FRÅN JULIA


thats me!


skitful bild på alma och mig, men det sket men väl i ?!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Heja NV, heja heja heja!

2010-12-29 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0