Guten Morgen

Hejhopp. Vaknade för någon timme sen, åt frukost och nu sitter jag här vid datorn. Väntar på att mamma ska springa klart på löpbandet så att jag kan ta över! Snart är det ju nyår och det är dax för nya nyårslöften. Höll inte ett ända i år hihi. Jo, gå ut åttan med bra betyg! Och det fixa jag minsann! De nya kommer väl nån gång senare den här veckan. :P
Äntligen har det slutat snöa!!! Vi behöver VERKLIGEN inte nå mer snö.
Bara jag som saknar sommaren? Nej skulle inte tro det. Vem vill inte ha skönasommarkvällar, klänningar, bruna ben, glass, solglasögon, solblekt hår? Gaaaah vad jag saknar sommaren!
I sommar ska jag till Malta med tjejerna! Kommer bli gryyyyymt. TAGGATAGGATAGGA!
Nej nu ska jag sluta drömma mig bort och gå ner och springa. Tror att mamma är klart nu. Great! nu taggar vi beach11 ! ;) hahah
saknar!
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0