GOTT NYTT ÅR!!!!!

hejsan. Dålig uppdatering idag!
'
Idag vakna jag runt 11. Julia åkte hem typ direkt. Jag bytte om till träningskläder och gick ner i källan och sprang i 40min och gick i 15min va helt slut sen. Duscha sen drog jag till ica med pappa och köpte lite saker. När jag kom hem åt jag lite mat och sen drog jag till faster för jag skulle låna hennes locktång till ikväll.
'
Ikväll blir det först käk med släkten och sen ska jag hitta på något med vännerna. Det återstår att se!
'
Här kommer nyårslöfterna;
- Komma i bra form till Malta/Bosnien
- Gå ut nian med bra betyg!
- Sluta stöka ner så mycket.
- Hjälpa till mer hemma
- Bara äta godis på lördagar.
'
Men ska fixa mig nu!!
Gott nytt år/ Sretna nova godina !! :D ♥
hörs nästa år bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0