27 december

Yes. Har bestämt mig att börja blogg igen. Dax nu tycker jag! Så nu har jag slängt alla min gamla inlägg och börjar om på nytt! Snart ska även Julia fixa en ny design till mig, KUNG!
Ja, vad har jag gjort under tiden jag inte har bloggat? hahha ja mycket. Men tror inte jag ska gå igenom allt. :P
Igår var jag i alla fall i Valbo på mellandagsreashopping med Julia och familjen. Sen drog jag och Julia till Gävle. Där gick vi runt lite i affärerna och kolla. Sedan åkte vi hem till Julia. Vi åt tacos och spela WII, just dance!
I morse när vi vakna så åt vi frukost. Sen skjutsa Julias pappa oss till viken. Runt två kom Julia hem till mig och vi dansa ZUUMBAA. Jättejobbigt kan jag informera er om! Julia åkte hem för ett tag sen och nu sitter jag här och har tråkigt. Taggar i morgon! Då ska jag umgås med mina homies. Sen på kvällen kanske Clara&Maria kommer hit och sover här för på onsdag morgon ska vi och Ajla till Stockholm och shoppa! taggisch brudisch hihih. :)
Jepp. Det var allt för nu.
Peace Bloggen!

Kommentarer
Postat av: cool brud

vem är den där snygga bruden? ;))))

2010-12-28 @ 14:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0